12 augusti 2010

2010-08-12 / 14:04:58
Hejsan!
Vaknade rätt tidigt idag, ungefär halv tio. Duktig jag är! :) Eller ja, anledningen till detta var att jag fick ett samtal angående en jobbintervju på en restaurang :D YES! Sökte det jobbet för några veckor sen och hade faktiskt inte en tanke på att de skulle höra av sig, men det gjorde de. KUL!  :) Så dit ska jag på onsdag på intervju.

idag vet jag inte vad det blir för nåt. Söka jobb kanske och kanske städa undan lite här hemma så älskling blir glad när han kommer hem :) Det är inte direkt stökigt, men det kan vara bra att städa innan det blir för stökigt :)

Jaja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, kanske skriver sen.

PUSS
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: