18 oktober 2010

2010-10-18 / 17:41:17
Skrev ett inlägg på nya bloggen sen tröttnade jag. Så kommer blogga här ist. men jag är så trött på den här bloggen för jag har ingen superduperfin design direkt, därför är det inte lika kul att skriva :P
Vill ha en ny fin design NU helst! :)

Idag har jag varit på möte hos min jobbcoach, Hon hade fixat klart med mitt CV och det blev verkligen jättebra, skulle aldrig kunna få det så bra helt själv faktiskt. Fick även reda på att jag förmodligen har en praktikplats klar, ringde dit förut och bestämde att jag ska dit och prata med dom på torsdag :) Det är ett café i stan.
Hoppas på att det är ett bra ställe.

Nej nu har jag inget mer att skriva för tillfället, ska försöka skriva senare, eller imorgon :)

Pusshej!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: