26 oktober 2010

2010-10-26 / 01:16:27
Har inte haft lust att blogga någonting sen sist.

Men iaf, jag har fått praktik och kommer förmodligen börja där på måndag. Och i helgen var jag, Christian och hans mamma på IKEA och köpte ny soffa, säng + sängram. Tycker det blev bra faktiskt :) Kan lägga upp några bilder nån gång. :)

Min dator är trasig också, irriterande! Så jag måste nog lämna in den :( Men det går ju använda den än..

Nej nu ska ja nog sova snart. Kanske skriver imorgon :) Pusshej!
Kommentarer!
Postat av: elin

hjälp mig välj färg på jackan jag ska köpa på min blogg ? :) många kramar!:)

fin blogg btw! :)

Kommenterat - 2010-11-08 / 20:46:25  | URL - http://elintoivanen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: