30 juli 2010

2010-07-30 / 15:36:05
Igår fixade jag iordning på balkongen. Dagen innan så slängde vi skräpet som låg där. soffa, ett gammalt soffbord och kartonger. Vi åkte till Ikea igår och köpte två barstolar och en matta, bord hade vi redan, två små "lack"-bord (också dom från ikea) som Christian fick av sin mamma en gång. Dom satte vi ihop så det blev ett högt bord :)

Stolarna vi köpte va ett ett jävla krångel med. Skruvar som man inte kan skruva åt och krångligt som fan bara. Stackars mig, ingen hjälp fick jag heller. För Christian var på jobbet :) Men slutresultatet blev bra tycker jag. Känner mig stolt över att ha lyckats skruva ihop på stolar och gjort det fint. Tyckte det blev bra placering på det, Skönt att sitta och kolla på utsikten vi har.
De som har varit här vet vilken förbättring det har blivit ;P haha..


Så här ser det ut numera :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: