31 juli 2010

2010-07-31 / 22:20:17
Hejsan!
Idag har vi haft fullt upp. Åkte och hjälpte Christians syster att flytta imorse, bar grejer och så. Det va jobbigt!! :P Vi var rätt många som hjälpte till men det tog ändå ett bra tag.
Kände mig helt slut efteråt, mina armar var helt döda typ :p haha. Och min älskling hade riktigt otur, han fick en hissdörr rätt i bakhuvudet :( Hissdörrar brukar ju ofta stängas sakta, men inte denna. Så han blev yr stackarn :(

Sen när vi kom hem satte vi igång och städade i lägenheten, jag dammsög och skurade och plockade bort lite och Christian städade badrummet och diskade och plockade undan grejer. Vi är riktigt duktiga :D

Sen gjorde vi linssoppa, det va faktiskt gott. Men uh vad mätt jag blev :P

Och just nu sitter jag och bloggar och Christian sitter bredvid och spelar nåt spel på sitt PSP. Han känner sig jättebra som har kommit på massa coola grejer att göra i spelet ;) haha..

Jaja nu får det vara nog, nu känner jag att jag skrivit tillräckligt mycket :) skriver nog imorgon :)

Pusss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: