29 juni 2010

2010-06-29 / 16:10:29
Hejsan! Idag har jag varit till en leksaksaffär som sökte extrapersonal och lämnat mitt CV, sen gått runt i centrum och kollat lite. Det enda jag fick med mig var en ansiktsmask och en Coca-Cola haha. Ska snart gå ner till affären och köpa lite gott. Christian ville ha saft sen måste jag köpa Coca-Cola till Alex eftersom jag och Christian råkade låna 3 burkar av han :p
Måste nog sluta dricka sånt onyttigt om jag inte vill rulla fram tillslut.

Igår beställde jag faktiskt en träningsdvd, Aerolates, som är en kombination av Pilates och Aerobics. Hade faktiskt tänkt mig att börja träna, vilket jag inte gjort på lääänge. Hoppas den där dvd:n kommer snart och att det är bra träning. 

Jag kanske skulle gå ner till affären snart, då får man ju lite motion med alla jobbiga backar som finns här :O

Jag skriver säkert senare, Ha det gött! Hejdå! :)
Kommentarer!
Postat av: Linda

jag hittar inga på hm :( Ska kolla lite mer noga på hm på bergvik, för i stan finns endast stora storlekar. Men fan modet är ju fan BAAAG bralls, vill inte ha förstora shorts :P hehe. Men annars får jag ta handen på hjärtat, blunda och klippa sönder några av mina jeans. Har ju massvis jag inte använder men ändå vill ha kvar för att de är fina :P haha. Får offra något par ;)

Hoppas det är bra med dig>! Kram

Kommenterat - 2010-07-09 / 00:58:50  | URL - http://lindarangfeldt.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: