25 maj 2010

2010-05-25 / 18:58:00
Hej!
Det där med att uppdatera bloggen är inte riktigt min grej har jag kommit på.. menmen.
Denna dagen har till största del bestått av plugg. Först skola sen hem till Ida och plugga ännu mer. Gjorde klart halva hemskrivningen i psykologi, går så segt. Tycker det är intressant, men det går skitsegt ändå.

Igår var jag på arbetsintervju i Sthlm :) Gick väl bra, tror jag! Hoppas jag får jobbet. Får besked i slutet av veckan, men jag tror faktiskt inte jag får det.. Men då har jag iallafall haft en intervju och det är ganska bra, för då verkade jag ju lite intressant iallafall ;)

Just nu sitter jag hos min kära moder. Ska snart vara med Ida igen.

HEJDÅ!


Bjuder på en gammal bild haha... (från typ åttan) 





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: