9 september 2010

2010-09-09 / 18:12:44
Känner att det är dags att uppdatera lite.
Har hänt lite sen sist jag skrev 
Var i vålberg och i lördags firade vi Ida som fyllde 18 år den tredje ;D woho! Tänkte lägga in lite bilder från det också. :D
Annars har jag umgåtts mycket med jennifer när jag var där, trevligt :D

Idag har jag varit till arbetsförmedlingen och så. Har även tvättat :)

Nej nu blire lite bilder! :)



Ida's fina tårta, Hello Kitty.



Ida's andra tårta med en hund på.


Ida fick en väldigt fin present av mig och Linda på "förfesten" ;) hon ser glad ut iaf :D




Nöjd 18 åring :D




Nu blev det segt att ladda upp bilder, men vi får ju inte glömma att vi hade med oss Jennifer, Linda och Mikkis :D Hade en bra, ganska lugn kväll :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: